Oostburg JO8-1 voetbalt lekker tegen Aardenburg

Heerlijk vroeg op zaterdagochtend mochten de jongens en meisjes van JO8 weer aan de bak. Vandaag was de tegenstander Aardenburg JO8-1.

We speelden op veld 3, de wind vol van de zijkant, want het was een herfst ochtend, gelukkig nog wel droog. Aardenburg had de aftrap en direct werd de tegenstander opgejaagd, en met succes! De bal vloog binnen de minuut het doel in van Aardenburg. Mooie start en gelijk de 1-0 door Hielke. Weer mocht Aardenburg een aftrap nemen en weer zaten de jongens en meisje er gelijk bovenop. Bam weer een doelpunt, Dit keer was het Justin die de bal prima de goal in schoot, de wedstrijd nog geen 2 minuten oud en het was al 2-0 voor Oostburg JO8-1.
De 3-0 viel na een mooie solo actie van Justin.

Oostburg denderde heerlijk door waarna we de rust in gingen met 9-0.

Na de rust gingen ze rustig verder met voetballen, alleen de bal wilde er nog niet in.. de paal werd een aantal keer geraakt, maar uiteindelijk kwamen er nog 4 doelpunten bij. Het laatste doelpunt is gescoord door Ymke! Het was een mooie wedstrijd.

Spelers:
Ymke, Leroy JO9-1, Xander, Justin, Hielke, Nino JO7-1