JO6-1 JO7-1 JO8-1 JO9-1

Oproep Pupil van de Week

Adinda van de Voorde is binnen de SV Oostburg contactpersoon voor ‘Pupil van de Week’. Dit is hartstikke leuk en er zijn momenteel nog data beschikbaar, dus wees er snel bij!

Wat is eigenlijk ‘Pupil van de Week’?

Iedere thuiswedstrijd in de competitie van het 1ste elftal kan een spelertje ‘Pupil van de Week’ zijn. Die wordt dan behoorlijk verwend door de SV Oostburg. Op deze manier hopen we wat bij te dragen aan de verbinding tussen senioren en de jeugd, tussen spelers en ouders.

Als een spelertje ‘Pupil van de Week’ is dan mag hij/zij:
• met de jongens van het eerste elftal de warming-up meedoen
• de aftrap nemen en scoren op de keeper van de tegenstander
• de wedstrijd bekijken vanuit de dug-out
• diverse aandenkens mee nemen naar huis, bijvoorbeeld een bal, t-shirt
• een versnapering eten in de kantine

Ook zullen er enkele vragen van te voren gesteld worden die dan op de website geplaatst worden samen met een leuke foto. Voor de Pupil is dit een topdag. Ouders, opa’s, oma’s, oftewel iedereen, is van harte welkom om te kijken naar de wedstrijd en te genieten van de Pupil.

Daarom deze oproep! Welke speler van de SV Oostburg zou graag ‘Pupil van de week’ een keer zijn?
Geef uw zoon/dochter op via gavandevoorde@yahoo.com en dan komt de aanmelding bij Adinda terecht.

Kijk voor data op de voetbal.nl app of stuur een mailtje en geef een eventuele voorkeur aan.

Ik kijk uit naar uw aanmelding.

Groetjes

Adinda van de Voorde