Veelgestelde vragen

Inhoudsopgave
Waarom staan sommige namen van spelers, trainers en begeleiders als ‘Afgeschermd’ op de teampagina’s?

Onze website maakt gebruik van Sportlink data van de KNVB. Dit is dezelfde data die je ook in de voetbal.nl app ziet. De meeste leden hebben al een account op voetbal.nl. Heb je je nog niet geregistreerd? Lees dan hier hoe je een account aanmaakt. In dit account kun je je zichtbaarheid aanpassen. Je hebt de keuze tussen ‘Afgeschermd’, ‘Beperkt’ of ‘Normaal’. De uitleg per keuzemogelijkheid is hier te vinden. Als je je naam op de website wilt, zet je zichtbaarheid dan op ‘Normaal’. Het heeft ook nog meer voordelen voor je voetbal.nl account. Zo kan je als ‘zichtbaar lid’ gekozen worden als ‘man of the match’.
Omdat onze website gebruikt maakt van Sportlink data is het niet mogelijk en niet wenselijk om handmatig namen van spelers, begeleiders en trainers op de website te plaatsen. We betalen voor een mooi pakket dat ons een hoop tijd scheelt. Echter is het wel van belang dat gebruikers (mits zij dit willen) hun gegevens openbaar zetten.

Waarom zijn de contactgegevens van trainers en/of begeleiders niet zichtbaar op de website?

Dit heeft net als bovenstaande vraag over de namen van spelers, trainers en begeleiders te maken met de zichtbaarheid. Maar niet alleen dat! Trainers en begeleiders moeten hun contactgegevens wel invullen in het voetbal.nl account. Het e-mailadres en telefoonnummer is in te vullen in de instellingen van je account. Daarnaast is het belangrijk dat je account zichtbaar is. Alles hierover lees je in dit bericht.

Is er een agenda met evenementen?

Ja zeker! De evenementenkalender is via onze homepage beschikbaar. In de rechterkolom staan de aanstaande evenementen. Om deze nog beter vindbaar te maken hebben we de evenementenkalender ook onder ‘Activiteiten’ in het menu geplaatst.

Waarom staan er zo weinig wedstrijdverslagen./foto’s op de website?

We zijn daarbij natuurlijk helemaal afhankelijk van de spelers, begeleiders en supporters van de teams. Dus wie zich ook maar een beetje geroepen voelt: Kom maar op met die verslagen en foto’s! Foto’s mogen direct naar de webredactie worden gemaild: website@svoostburg.nl Als het er erg veel zijn, maak dan gebruik van WeTransfer.

Waar vind ik alle oefenwedstrijden van het eerste elftal?

We streven ernaar om de website zo compleet mogelijk te hebben. Wat betreft oefenwedstrijden zijn wij afhankelijk van personen die informatie over deze oefenwedstrijden aan ons doorgeven. Als dit gebeurt is het vaak terug te vinden op Facebook en X.

Hoe kan ik oude nieuwsberichten goed terugvinden?

Dit kan door op het vergrootglas te klikken rechtsboven op onze homepagina. Deze doorzoekt de hele website.

Waar vind ik een organigram en contacten?

Een organigram hebben we (nog) niet, maar we hebben wel een contactpagina. Hierop staan de belangrijkste contactpersonen van onze vereniging. Persoonlijke contactgegevens kunnen alleen in Sportlink gevonden worden. Algemene e-mailadressen en nummers zijn wel op deze pagina te vinden.

Op mijn smartphone krijg ik niet het volledige wedstrijdprogramma te zien, waarom niet?

Omdat een scherm van een smartphone kleiner is hebben we maar een beperkte mogelijkheid om informatie te tonen. Daarnaast schaalt WordPress (de techniek achter de website) zelf het programma naar het aantal pixels in een scherm. Dus des te groter je scherm, des te meer informatie erop te zien is. Tip: het kan soms helpen om je telefoonscherm liggend te gebruiken (draai deze een kwartslag). Dan heb je meer pixels in de breedte waardoor er bij de meeste telefoons meer informatie wordt getoond. Ook kun je de tabellen sliden van links naar rechts.

Wat vind je op onze website en wat op onze social media?

In principe communiceren we alles zoveel mogelijk via alle kanalen. Dus zowel via de website als social media. Op de website delen we het belangrijkste nieuws met onze leden. Daarnaast zijn er natuurlijk alle teampagina’s, het programma, de uitslagen, de afgelastingen en nog veel meer op de site te vinden! Nieuwsberichten van de website delen we op zowel Facebook als X. Wil je niets missen? Op Facebook heb je de optie om berichten van een bepaalde pagina als eerst weer te geven. Hoe? Dat lees je op deze pagina van Facebook!
Iedereen is natuurlijk vrij in de keuze om gebruik te maken van social media. Het is totaal niet ons doel om de mensen die dit niet gebruiken, uit te sluiten. Daarom hebben we onze website met de belangrijkste informatie. We proberen zoveel mogelijk informatie op alle mogelijke kanalen met jullie te delen!