Oostburg JO8-1 wint in Aardenburg van AVC JO8-1

Gisteren stond voor de JO8-1 een uitwedstrijd op het programma tegen Aardenburg JO8-2. Vorige week was er geen wedstrijd maar wel een extra training en dat heeft geholpen aan de uitslag te zien. Hieronder een kort verslag en een video later op Facebook.

We stonden snel 2-0 achter maar daarna kwam het gelijk door goals van Justin en Xander.
We gingen met een kleine voorsprong de rust in na een paar hele mooie acties en goal van Ezekiel.

Na 2 bekertjes siroop konden de spelers na de rust met mooi teamwork uitlopen met nog eens 8 goals.
Christian wisselde van positie met Ymke, de tweede helft stond Ymke in de goal en Christian in de spits.
Op naar de volgende training en dan staat volgende week een thuiswedstrijd op het programma tegen Axel!

Spelers:
Justin, Ymke, Xander, Hielke, Ezekiel, Christian