JO8-1 scoort wel, maar wint niet tegen HVV ’24

Ondanks de vele regen en afgelastingen gingen er gelukkig ook wedstrijden door. Zo ook de bekerwedstrijd HVV’21 JO8-1 – Oostburg JO8-1 . Hieronder lees je een kort verslagje:

We vertrokken in Oostburg met regen maar het klaarde gelukkig mooi op richting het oosten.
We kwamen helaas met 3-0 achter maar daarna wisten we toch een doelpunt te scoren. Het positiespel ging steeds beter, ook het passen naar elkaar gebeurde met vlagen erg goed. Hielke viel even uit vanwege een blessure, maar na een aantal minuten kon hij gelukkig weer mee spelen. Alle spelers hadden het ondanks het verlies naar hun zin en uiteindelijk hebben we een mooie en leuke wedstrijd gezien met zo nu en dan wat stevige duels.

Spelers:
Ymke, Christian, Xander, Justin, Hielke, Ezekiel, Schaphath

Uitslag: 9-4

Wil jij ook je wedstrijdverslag op de site? mail dit dan met een foto naar website@svoostburg.nl