Sponsornieuws

Bankgiroloterij en Vriendenloterij samen verder; ken je lot toe aan S.V. Oostburg!

Bankjes Vriendenloterij S.V. Oostburg

Onlangs gingen de bankgiroloterij en vriendenloterij samen verder onder de naam vriendenloterij

Alle leden die lid waren van de bankgiroloterij, kunnen nu bij de nieuwe Vriendenloterij, aangeven dat ze S.V. Oostburg willen steunen. Hiervoor betalen ze niets extra, maar ontvangt de vereniging per lot wel een percentage!

Wij staan bij de vriendenloterij geadministreerd onder: Sportvereniging Oostburg – 11058

Mochten mensen lid zijn geweest van de bankgiroloterij, kunnen ze vanaf nu bij de nieuwe Vriendenloterij, S.V. Oostburg aanwijzen, als club welke zij willen steunen. Je betaalt € 14,25 per lot per maand en minimaal 40% van de lotprijs gaat naar de vereniging! Dus, heb je je lot nog niet toegekend? Doe het nu!

Je kan dit overigens doorgeven via mail: club@vriendenloterij.nl

Bedankt namens de vereniging!