Sponsornieuws SVO-2 SVO-3

Ook 2e en 3e elftal beginnen in een nieuw outfit aan het seizoen

S.V. Oostburg

Het 2e en 3e elftal konden dit weekend eindelijk weer van start in de competitie. Ook zij zijn dit seizoen weer in het nieuw gestoken door verschillende bedrijven uit de regio. Namens de vereniging heel erg bedankt voor jullie bijdrage! Ook zijn de andere sponsoren al aan bod gekomen tijdens de eerder georganiseerde sponsordag

RetrOriginal Footbal en Mineral Sluis

Dit prachtige bedrijf gerund door Oostburg speler Luuk en oud Oostburg speler Hovik hebben ons tweede elftal samen met Mineral Sluis in prachtige nieuwe sweaters gestoken. Voor de voetbal liefhebber zeker de moeite waar om eens op de site te kijken www.retroriginalfootball.com, ze handelen in Vintage wedstrijdgedragen shirts.

Roche Renovaties en Even Kijken

Al jaren een vast gezicht op de club, Stefan Roche, hij heeft samen met Even Kijken het 3e elftal in prachtige polo’s gestoken. Dank hiervoor Roche Renovaties en Even Kijken!

sponsoring sv oostburg
Zus en Zo

Nieuwe kledingsponsor die we afgelopen seizoen hebben mogen toevoegen. Stefan heeft met Zus & Zo de tassen van het tweede elftal gesponsord. Hiervoor zijn wij maar vooral ook de spelers hem heel dankbaar.

sponsoring sv oostburg