Sponsornieuws

Balsponsors meer zichtbaar met nieuwe balzuil

de balzuil voor de balsponsors

Elke wedstrijd van het eerste elftal is er ‘bij de meesten maar niet bij iedereen bekend’ een balsponsor. Om deze balsponsors voortaan meer zichtbaarheid te geven, is er een balzuil geïntroduceerd die vanaf nu bij elke thuiswedstrijd op het veld zal staan. De eerste keer was dus afgelopen Zondag bij de wedstrijd tegen Groede.

Mooi initiatief

Pupil Leroy ontving de bal van de scheidsrechter, die de bal van de wedstrijdzuil pakte om aan hem mee te geven. Een mooi initiatief vanuit de vereniging. Met vele dank aan de klusploeg die naast dit er ook met de zeilen in de doelgebieden elke keer weer proberen, ondanks het slechte veld, de wedstrijd door te laten gaan. Ook op maandagmorgen doen zij verschillende klussen zodat wij een accommodatie hebben om trots op te zijn. Dit kan niet vaak genoeg benadrukt worden. Nogmaals bedankt! Hieronder een foto van de zuil.