Verenigingsnieuws

Bestuur kijkt terug op nuttige ‘denktank’ bijeenkomsten

S.V. Oostburg

Tijdens de afgelopen ALV werd het idee geopperd vanuit enkele leden om een denkdank te starten. Er werd een oproep geplaatst en op 2 avonden heeft een gemixt gezelschap van jong tot oud, van speler tot vrijwilliger en alles ertussen het gesprek met elkaar gevoerd.

Bespreken

Waar ben je trots op? Hoe zie je de toekomst van de vereniging? Welke vragen heb je? Etc. Om zo onderwerpen te bespreken hoor je van elkaar wat iemand bezig houdt, hoe generaties ergens tegen aan kijken en geeft een ieder inzichten.

nuttig

We kunnen terugkijken op goede bijeenkomsten en de input zal meegenomen worden binnen de vereniging en een ieder kan deze benutten in de stappen die we met elkaar zetten. Dank aan alle deelnemers en als er weer een moment komt, dan zullen we weer een oproep plaatsen via de website.