Sponsornieuws Verenigingsnieuws

Trainingspakken jeugdteams uitgereikt tijdens ‘verlaat’ jeugdtoernooi

trainingspakken_svo_vvij

Zaterdag 15 januari was het zo ver! Tijdens een verlaat kersttoernooi waarbij nagenoeg alle jeugdleden van S.V. Oostburg en V.V. IJzendijke aanwezig waren, zijn de nieuwe trainingspakken uitgedeeld.

Sponsor bedankt

Tussen de wedstrijden van verschillende leeftijdscategorieën door werden de trainingspakken uitgedeeld en was er ruimte voor een officieel moment waarbij de sponsor Jacky Aers van Aers Groep in het zonnetje werd gezet. Fantastisch!, 1 sponsor die alleen de volledige jeugd van 2 clubs in trainingspakken steekt. We zijn Jacky ongelofelijk dankbaar.

Blij

Deze trainingspakken blijven eigendom van de club maar iedereen mag deze natuurlijk volop gebruiken. Is je trainingspak op den duur te klein, kun je deze in goede staat omruilen tijdens een omruil-moment die af en toe gehouden zal worden. Zorg dus goed voor je trainingspak en let goed op de wasvoorschriften.

Het was weer prachtig om al die blije gezichten te zien. Opgelucht dat ze weer op het veld liepen en dankbaar omdat ze allemaal er weer prachtig bijlopen.

Veel voetbalplezier!