Korte enquête ervaringen website en sociale media

Graag vragen wij jullie aandacht voor de volgende korte enquête. Zo’n 2 jaar geleden is de website in een nieuw jasje gestoken dus is het tijd voor een kleine evaluatie. Daarnaast is er recent een Sportlink pakket aangeschaft met tal van informatie mogelijkheden met betrekking tot bijvoorbeeld wedstrijdinformatie waarvan de eerste tekenen al zichtbaar zijn op de site. Voor de evaluatie van de website hebben we onze trouwe bezoekers uiteraard nodig. Met deze paar vragen willen we achterhalen wat bezoekers van onze website en social media kanalen vinden. De uitkomsten van deze enquête worden meegenomen om eventuele aanpassingen aan de website te doen. In het kort:

Wat?

Een korte vragenlijst.

Doel?

Het verbeteren van de website en social media kanalen.

Wie?

Hierbij hebben we de bezoekers van de website en onze social media kanalen nodig. Dat ben jij!

Waar?

De enquête vind je hier!

Alvast bedankt voor het invullen en het delen van jouw ervaringen!