Bestuursnieuws

Mooie opkomst bij de jaarlijkse algemene ledenvergadering

S.V. Oostburg

Op 12 november 2021 was de algemene ledenvergadering van onze vereniging. Er was een mooie opkomst. Dank allen die aanwezig waren en hun betrokkenheid te tonen. samen zijn we de vereniging ten slotte…

duidelijk

Het was een helder verhaal omtrent de verantwoording seizoen ’20/’21. Er werden ook goede vragen gesteld, waardoor met toelichting vanuit het bestuur nog verduidelijking werd gegeven. Hopelijk was dit het laatste seizoen waar Corona een hele grote invloed op de competities, kantine, inkomsten etc. heeft gehad, maar zoals één ieder weet zitten we nu (op dit moment van schrijven) als maatschappij weer in behoorlijk forse maatregelen.

nieuw

Alles werd vastgesteld waar nodig en er werd decharge verleend. Dank aan de leden! Zoals bekend hebben we als vereniging ook vacatures en we zijn blij om te kunnen melden dat Johanan van den Ameele is toegetreden tot het bestuur als bestuurslid jeugd. Welkom Johanan!

bedankt

Het was een fijne algemene ledenvergadering en dank voor ieders bijdrage voor het seizoen ’20/’21, maar natuurlijk reeds voor het lopende seizoen ’21/’22. Na de vergadering werd er nog volop nagepraat, vooruitgekeken en was het vooral een gezellig samenzijn.

Met sportieve groet,