Nieuwe doeltjes en loopladders van Grote Clubactie in gebruik genomen

De Grote Clubactie die gehouden is eind 2018 was weer een succes dankzij de verkopers en de kopers. Zoals kenbaar gemaakt zou een deel van de opbrengst geïnvesteerd worden t.b.v. materiaal om te trainen voor de jeugd.

Plezier

Trainers konden ideeën aandragen en uiteindelijk is er gekozen voor 2 loopladders en 2 nieuwe kleine doeltjes die goed hanteerbaar zijn. Deze zijn de afgelopen tijd in gebruik genomen. Als we met elkaar zorgvuldig omgaan met de nieuwe materialen kunnen we nog veel plezier eraan beleven.

Smaakmaker

Tevens mocht het JO11 team nog gaan eten bij ‘de Smaakmaker’, aangezien zij de meeste loten als team verkocht hadden. Dit hebben ze zaterdag 20 april gedaan nadat er eerst onderling een partijtje werd gedaan met deelname van enkele ouders, broertjes en zusjes. Het was een geslaagde middag en ‘de Smaakmaker’ in het bijzonder bedankt voor de frietjes met lekkers.