Activiteitennieuws Jeugd

Win met de grote clubactie mooie prijzen en steun onze vereniging

Al meer dan 45 jaar steunt de Grote Clubactie het Nederlandse verenigingsleven. Daarom organiseren zij jaarlijks een landelijke loterij waarmee verenigingen extra inkomsten werven.

En daar hebben we jou bij nodig!
Verkoop van de loten kan plaatsvinden tussen 24 september en 10 november 2022.
De inkomsten hiervan worden gebruikt voor materialen voor de jeugd. De loten kosten € 3,- per stuk. Hiervan komt maar liefst €2,40 (80%) ten goede aan de vereniging!

Wat kan een lotenkoper winnen!?
Men maakt kan op onder andere €100.000,- of een keuken. De verkoop kan via eenmalige machtiging, of via scannen van QR-code. Als je vorig jaar al loten verkocht hebt, kan men bij digitale verkoop jou als verkoper kiezen. Wil je ook digitaal loten verkopen, maar je hebt vorig jaar nog geen loten verkocht, geef je naam dan even door aan de coördinator zodat je naam in het systeem gezet kan worden. Via eenmalige machtiging wordt aan elk door jouw verkochte lot jouw naam aangeduid!

Wat kan je zelf winnen als lotenverkoper 😊 😊 😊

Diegene die de meeste loten* verkoopt binnen de vereniging, ontvangt een waardebon van 25 euro voor de webshop van de vereniging! Mogelijk gemaakt door onze kledingleverancier Teamcenter Zeeland.

Het team dat de meeste loten* samen verkoopt, kan met het HELE team gaan eten bij ‘de Smaakmaker’ (friet met een snack en een frisdrank)

Bij iedere 20 loten* die men verkoopt ontvangt men een bal!

Als je 25 loten* verkoopt, krijg je een medaille.

Als je 50 loten* verkoopt, krijg je een verrassing mogelijk gemaakt door IJSKOO.

Dit jaar kan men ook een superlot* (waarde van 50 loten) verkopen. Heb je een ondernemer, team, familie(lid) of …..? vraag dan aan Ger van de Voorde hoe dit te doen. En we schenken hier extra aandacht aan via social media 😊

Tevens stelt de Grote Clubactie honderden prijzen beschikbaar voor de beste lotenverkopers van Nederland! De hoofdprijs is een PLAYSTATION 5. Daarnaast maken verkopers kans op een fiets, entreekaarten Bobbejaanland, cadeaubonnen en vele andere prijzen! Wil je kans maken? Meld je dan aan via www.clubactie.nl

Voor vragen, verstrekking van (extra) boekjes kan men Ger van de Voorde aanspreken of bereiken via 06-11028529. Inleveren boekjes kan in de gouden schatkist in de kantine (staat in bestuurskamer) of in de brievenbus bij het adres; Burg. I. van Houtestraat 18 te Oostburg.

Uiterlijke inleverdatum van de boekjes is 10 november 2022. Boekjes met loten die men niet meer denkt te verkopen kan men tussentijds inleveren.

Wij wensen alle verkopers een succesvolle verkoop toe. €2,40 euro per lot komt rechtstreeks ten goede van S.V. Oostburg en men kan zowel individueel en als team mooie prijzen winnen!
* Alle loten die succesvol zijn ingevoerd en waarvan machtiging geïnd is, worden geteld.

Opvolging gezocht.

Na vele jaren de organisatie op zich genomen te hebben, is Ger op zoek naar een opvolger! Wil jij iets betekenen hierin informeer dan even met Ger. #velehandenmakenlichtwerk