Advertorial

Omgewaaid scorebord staat weer stevig op z’n poten

scorebord

Toen afgelopen februari storm Ciara over het Velterspark raasde, bleek de houten constructie van het scorebord hier helaas niet tegen bestand.

Een tegenvaller voor de vereniging. Maar, al gauw was er een bedrijf die aanbood om te helpen het scorebord weer terug op poten te zetten. Merrelaar metaalbewerking Uit Oostburg zette een prachtig en vooral solide metalen frame in elkaar, de zwarte afwerking werd gedaan door Gruva Techniek uit Cadzand en samen met de klusploeg werd dit afgelopen maandag vakkundig op z’n plek gezet.

Michel (die zelf ook nog in de jeugd van S.V. Oostburg gespeeld heeft) en Gruva techniek, bedanken wij voor het prachtige frame. En het op deze manier steunen van de vereniging. Nu hopen dat er weer vlug een thuisoverwinning op het bord te lezen zal zijn!

scorebord

Wilt u ook de vereniging steunen? Neem dan contact op met de werkgroep sponsoring en zij vertellen u graag over de mogelijkheden.