Verenigingsnieuws

Zondag 21 mei speelden alle senioren thuis. Oostburg 3 zorgde ervoor met winst (4-2)  tegen Groede/Cadzand/Schoondijke dat de punten op het Velterspark bleven. Helaas lukte Oostburg 2 het niet tegen Clinge 2 (3-4)  en ook Oostburg 1 niet in de derby tegen Groede die eindigde in 1-2.

De voorwedstrijd jo11 tegen jo12 leverde vooral plezier op….

De sponsors werden in de watten gelegd en deze dag was er een grote loterij. De spelers Ruben, Bram en Raoul werden bedankt en we hopen hen nog zeker terug te zien op het Velterspark.  Ook Ronnie en Ingrid werden in het zonnetje gezet voor hun jaren als kantinebeheerders.

De middag werd afgesloten met een geweldig optreden van Jacco Ricardo en op deze manier werd deze laatste wedstrijd op zondag waardig afgesloten.