Verenigingsnieuws

Er is gekozen; nieuwe tenues voor de samenwerkingsteams

tenue_samenwerking_svoostburg_vvijzendijke

We zijn blij om te kunnen vermelden dat we voor de gehele jeugd van V.V. IJzendijke en S.V. Oostburg nieuwe tenues kunnen aanbieden. Wij willen de sponsors en de vrijwilligers die dit mogelijk maken hartelijk bedanken! We werken al jaren samen met de jeugd en dit is nu de volgende stap in de samenwerking. Op deze manier herkenbaar voor één ieder en een mooie, uniforme uitstraling.

Stemmen

De jeugdleden en jeugdtrainers konden kiezen uit 3 ontwerpen die gepresenteerd werden in de kantines van S.V. Oostburg en V.V. IJzendijke. In totaal zijn er 188 stemmen uitgebracht en uiteindelijk heeft bijgaande de meeste stemmen (110) gehad.

Aan de slag

Nu gaan de vrijwilligers aan de slag met als doel bij aanvang van de competitie de nieuwe tenues klaar te hebben. Er zal ook nog een formeel dank moment voor de sponsors plaatsvinden en dit zal naar betrokkenen gecommuniceerd worden. Nogmaals dank aan de sponsoren en vrijwilligers die dit mogelijk maken en alle jeugdleden en jeugdtrainers bedankt voor het stemmen.

Het bestuur van V.V. IJzendijke en S.V. Oostburg.