Oostburg doet slechte zaken in Woensdrecht

S.V. Oostburg

Het was een slecht weekend voor de seniorenteams van Oostburg. Alle wedstrijden werden verloren. Het eerste elftal moest in Woensdrecht zijn meerdere erkennen in WVV ’67. Thuis op het Velterspark was de uitslag nog 2-1 maar de uitwedstrijd gisteren, ging verloren met 3-1. Er was geen verslaggever ter plaatse gisteren dus hieronder het korte verslag uit de PZC:

In de eerste helft was Oostburg de bovenliggende partij, maar meer dan enkele kleine mogelijkheden leverde dit niet op. Na de rust kwam WVV’67 fel uit de startblokken, wat al vlug de openingstreffer opleverde van Quirijn Schevenhoven: 1-0. Uit een vrije trap maakte Raoul Schipper enkele minuten later gelijk (1-1), maar Quirijn Schevenhoven bracht de thuisploeg weer op voorsprong: 2-1

De bezoekers gingen hierna steeds meer risico’s nemen, onder andere door achterin één op één te gaan spelen. Thijs de Ron profiteerde hiervan door via een uitval zijn ploeg definitief de drie punten te bezorgen.

(via PZC)

De stand

Door het verlies ziet Oostburg WVV’67 tot op 2 punten naderen op de ranglijst. WVV heeft wel een wedstrijd meer gespeeld.