Oostburg 1 in slotfase vanaf de stip langs Odio: 3-2

oostburg1-odio1-2019

De wedstrijd tegen de gasten uit Ossendrecht was er één met 2 gezichten afgelopen zondagmiddag op het Velterspark. Uiteindelijk werd hij vanaf de stip beslist in Oostburgs voordeel.

Bovenliggend

In de eerste helft was Odio de bovenliggende partij en nam al in de 7de minuut de leiding via een boogbal over Oostburg doelman Catsburg. Het liep zelfs verder uit naar 0-2 via een strafschop. Ondanks de achterstand, kwam Oostburg wel beter in de wedstrijd en nog voor de thee zou de stand weer gelijk worden getrokken. Quinton de Muer tekende voor de 2-1 en Timo Bertens voor de 2-2.

Ander gezicht

De tweede helft was Oostburg de betere partij en zakte Odio ver terug. Ondanks vele kansen kon het dat echter niet in doelpunten uitdrukken, en de supporters hadden al op een gelijkspel gerekend… tot de 88ste minuut. Arjen Versluys werd in het strafschopgebied naar de grond gewerkt. Hij mocht zelf aanleggen vanaf 11 meter en wist hier wel raad mee. 3-2. Zo deed het eerste elftal goede zaken met deze 3-2 thuiswinst.

De 3-2 vanaf de stip