Geen punten voor Oostburg 1 na laatste uitwedstrijd in Nispen

S.V. Oostburg

Na de gewonnen uitwedstrijd tegen Groede vorige week, stond er weer een reis naar Brabant gepland voor Oostburg 1. In Nispen trad het aan tegen NSV. De thuiswedstrijd werd nog wel gewonnen maar de cijfers in de uitwedstrijd van gisteren waren duidelijk.

Scoreverloop

Oostburg kwam nog wel op voorsprong via Arjen Versluijs maar erna waren de rollen omgekeerd. NSV kwam langszij via Joost Ossenblok en Martin Kuijer bouwde de voorsprong daarna uit naar 3-1. Oostburg deed iets terug via Siebe Bakker die zijn eerste doelpunt voor het eerste elftal maakte. Toch was het NSV die de voorsprong verder uitbouwde naar 4-2 via Martijn de Bruijn. Opnieuw Arjen Versluijs scoorde nog wel de 4-3 voor Oostburg maar hierna liep NSV weer verder uit naar 5 en 6-3 via Tim Mens en wederom Joost Ossenblok.

Laatste thuiswedstrijd

Volgende week staat de laatste thuiswedstrijd op het programma tegen Grenswachters. Kom nog 1 keer dit seizoen het team aanmoedigen om wellicht nog voor een stuntje te kunnen zorgen en de competitie voor dit jaar gezamelijk af te sluiten.