Oostburg 1 wint van RSV en mag op herkansing naar Victoria’03

Waar het vorige week in Koewacht niet lukte, had het eerste elftal in de eerste wedstrijd van de nacompetitie geen probleem met RSV. Na een warme middag op het Velterspark stond er een 6-1 eindstand op het bord.

Sterkte

Voorafgaand aan de wedstrijd werd er een speciale wedstrijdbal uitgereikt als een beterschapswens aan Senn. Dit door de gebeurtenissen in Rucphen van afgelopen week.

Gretig

Nadat Pupil van de Week Lizzy de aftrap had verricht, kwamen de bezoekers goed uit de startblokken maar al gauw kreeg Oostburg de wedstrijd in handen en gaf dat eigenlijk de gehele wedstrijd niet meer weg. Bij rust stond er een 3-0 stand op het bord door treffers van Arjen Versluys, Jochem van der Meulen en Timo Bertens.

Éénrichtingsverkeer

Ook de tweede helft ging Oostburg door waar het voor rust gebleven was. Arjen Versluys tekende voor de 4-0 en Ruben van der Meulen maakte er 5-0 van. Tussendoor deed RSV iets terug met een droge knal. Maar een minuut later deed opnieuw Arjen Versluys hetzelfde aan de andere kant en bepaalde daarmee de eindstand op 6-1.

Oude bekende

Door de winst mag het elftal voor de 2e ronde van de nacompetitie op herkansing bij Victoria ’03 komende maandag 10 Juni.