Oostburg 1 kan geen vuist maken in Clinge

Oostburg 1 - Clinge 1

Vandaag stond voor Oostburg de uitwedstrijd naar Clinge op het programma voor de eerste selectie. Na de winst tegen WVV’67 was er weer wat vertrouwen getankt maar uit naar Clinge is altijd lastig voor Oostburg, gezien de statistieken van de afgelopen duels.

sterker

Oostburg voetbalde in de 1e helft van deze wedstrijd wel aardig mee, maar kon geen vuist maken. Na een half uur opende Thomas Leegwater voor Clinge de score. Hij omspeelde drie verdedigers van Oostburg en schoot goed in. In de 2e helft werd het na 20 minuten 2-0 door een mooi doelpunt van Randy Houwer. Tim Mechelink zorgde voor de 3-0 eindstand in de 80e minuut.

Oostburg probeert

Oostburg probeerde het steeds wel maar kwam er niet doorheen. Clinge was sterker en dus wonnen ze verdiend. Door het verlies staat Oostburg nu op de 10de plaats met 8 punten. Het roer zal toch om moeten om niet de aansluiting met de middenmoot te verliezen.