Oostburg 1 – St. Laureins, oefenwedstrijd 2-1

De oefenwedstrijd tegen St. Laureins staat onder leiding van de ervaren en kundige scheidsrechter Hans de Graaf.

Start wedstrijd

SV Oostburg start met de wind tegen.
GOAL: De 1-0 is
uit een hoekschop ingekopt door Mamadou Guye

SV Oostburg start met “nieuwkomers” Sander de Dobbelaere, Thijs de Jonge, Leon Monteau en Siebe Bakker naast de andere spelers van afgelopen seizoen.

Na een kwartier voorkomt doelman Catsburg van SV Oostburg de eerste treffer van St. Laureins.
De eerste grote kans voor SV Oostburg was voor Siebe Bakker die een prima lage voorzet van Mattijs vd Meulen net niet kon halen.

Ondanks de harde wind word er goed gecombineerd, eerste wissel David Johnsson vervangt Leon Monteau.

De eerste helft zit erop, kansen voor beide ploegen met een overwicht voor een fel jagend SV Oostburg dat aan de leiding ligt met 1 tegen 0.

Rust

Niek Voogd maakt zijn debuut in het eerste elftal en vervangt Siebe Bakker , de tweede helft is begonnen.

GOAL: St. Laureins komt op 1-1 door Yorben de Kesel

Jimmy Jansen vervangt Patrick Nsengluyenva

GOAL: Siebe Bakker maakt 2-1 voor SV Oostburg

Einde wedstrijd

Doelpuntenmaker St. Laureins:
Yorben de Kesel

Doelpuntenmakers Oostburg:
Mamadouba Gueye / Siebe Bakker

Met dank aan @rumajo voor het live wedstrijdverslag via Twitter.