SVO-1 Verenigingsnieuws

Clinic van het eerste elftal zorgt voor blije jeugdspelers

clinic_svo1

Vorige week moest hij nog worden uitgesteld vanwege de sneeuw maar afgelopen weekend kon de clinic van het eerste elftal voor de jeugdspelers van de vereniging wel doorgang vinden. En dat zorgde voor blije gezichten.

Animo

De pupillen en junioren hadden zich via hun trainer kunnen opgeven voor de clinic en daar was volop gehoor aan gegeven. Zo’n 130 jeugdleden, verspreid over een ochtend en een middag sessie, stonden te trappelen om ‘de wei’ in te gaan. Het bleek een welkome afleiding in deze tijd.

Oefeningen

Er waren diverse oefeningen uitgezet welke elk onder begeleiding stonden van een eerste elftal speler.

Bedankt

Ook had de dag nog een verrassing in petto. Sponsor Jumbo Ingels Oostburg, die recent aan de sponsorgroep van S.V. Oostburg is toegevoegd, stond klaar met een mooie rugzak voor alle jeugdleden van S.V. Oostburg. Als vereniging willen we ze hiervoor hartelijk bedanken en ook één ieder die deze dag heeft mogelijk gemaakt, bedankt!

Verslag

RTV Scheldemond en de PZC waren aanwezig voor een reportage. De reportage van de PZC kun je hier terugkijken.