Oostburg 1 weer met lege handen in bekerduel tegen DWO’15

Nadat de eerste bekerwedstrijd vorige week tegen GPC nipt verloren ging en er met vlagen goed voetbal en strijd op de mat werd gelegd, maakte Oostburg 1 tegen DWO’15 helaas geen moment aanspraak op de overwinning. Het werd een zware middag in Ovezande.

Op Sportpark ‘de Fazant’ was het team vanaf het begin niet scherp genoeg en al vrij vlug keek het tegen een 2-0 achterstand aan. De spanning kwam even terug in de wedstrijd toen uit een klutsbal in het doelgebied van DWO, Margino de Kerf binnenschoot. 2-1. Dit gaf het team en de meegereisde supporters moed. Echter nog geen minuut later maakte DWO aan alle hoop een einde door nog voor rust de 3-1 binnen te schieten.

Na rust zette de thuisploeg het scoren voort door ondermeer een strafschop te benutten. Dit alles resulteerde in de duidelijke eindstand 6-1.

Scoreverloop: Kai Dekkers 1-0, Rafael Pinto 2-0, Margino de Kerf 2-1, Joel Danielse 3-1, Rafael Pinto 4-1, Jeroen Boer (strafschop) 5-1, Rafael Pinto 6-1.

Hopelijk kan volgende week in de thuiswedstrijd tegen Zeeland Sport nog wel de 0 van het bord gehaald worden om zo op de derde plaats in de poule te eindigen. Hierbij zal het de ondersteuning van de supporters natuurlijk weer goed kunnen gebruiken.

Kijk voor de stand van de poule op voetbal.nl