Info Verenigingsnieuws

Verenigingsscheidsrechters gezocht

Als vereniging dragen we met onze leden, vrijwilligers en supporters onze kernwaarden ‘sport, spel, plezier, respect en inzet’ uit. Als vereniging zijn we erg blij met al onze vrijwilligers. Zonder vrijwilligers, geen vereniging. Vrijwilligers heb je nooit genoeg, want vele handen maakt licht werk.

Uitbreiding

Vind jij het bijvoorbeeld leuk om eens te fluiten op de zaterdag bij de jeugd of de zondagochtend bij ons 3de elftal dan zijn we op zoek naar jou! We zijn trots op onze scheidsrechters, maar wat uitbreiding van deze groep vrijwilligers is van harte welkom.  Eventueel kunnen we zorgen voor stukje opfriscursus van de spelregels, scholing of waar men behoefte aanheeft.

Heb je interesse? stuur dan een mail naar info@svoostburg.nl en dan zal er contact met je worden opgenomen.