Bestuursnieuws Verenigingsnieuws

Heb jij een t-tag van de vereniging?

T-tags gezocht

De beker/competitie-indeling (fase 1)is weer bekend en sommige teams moeten ook door de Westerscheldetunnel. Als vereniging willen wij 1 t-tag beschikbaar per team beschikbaar stellen. Dit kan alleen als alle t-tags die vorig seizoen gebruikt zijn door teams ingeleverd zijn/worden. Gelukkig hebben we er een aantal retour ontvangen (daarvoor dank!) We missen er echter nog een 4-tal.

Het vriendelijke, doch dringende, verzoek aan ouders, spelers en trainers nog eens goed thuis te kijken of men er nog eentje in bezit heeft. Anders zullen we de t-tags moeten afmelden (wat 25 euro aan kosten met zich meebrengt en willen we liever voor leuke dingen gebruiken!) en nieuwe moeten aanschaffen.

Als je er eentje hebt, gelieve deze in te leveren in de kantine t.a.v. Ger van de Voorde of persoonlijk bij Ger.

Alvast dank voor een ieders medewerking en hopelijk komen ze retour.

Het bestuur.