Bestuursnieuws Verenigingsnieuws

Ben jij of zijn jullie die enthousiaste gastheer/gastvrouw?

Ben jij of zijn jullie die enthousiaste gastheer/vrouw?

Ben jij of zijn jullie die enthousiaste gastheer/gastvrouw die het leuk vindt om onze leden en bezoekers het naar de zin te maken?
Eind dit seizoen 2022/2023 zal Ronnie de Neve (samen met zijn vrouw Ingrid) stoppen met het beheer van de kantine. Daarom zijn we (nu al) op zoek naar een nieuwe kantinebeheerder die de taken wilt overnemen. Het zou helemaal fantastisch zijn om dit seizoen al mee te draaien zodat mooi e.e.a. overgedragen kan worden.

Aanspreekpunt

Als kantinebeheerder ben je aanspreekpunt en onderdeel van het bestuur en ben je verantwoordelijk voor de bezetting, inkoop (digitaal) en activiteiten die er plaatsvinden. Dit doe je zeker niet alleen. Qua organisatie word je ondersteund door een groep vrijwilligers en ouders van teams. Als de jeugd speelt op zaterdag of doordeweekse dagen dan wordt de bezetting reeds georganiseerd. Die is geborgd 😊 Samen met deze vrijwilligers vorm je dan een mooi team zodat het ook verdeeld wordt. #velehandenmakenlichtwerk
De vrijdagavond na de training en de zondagen bij de wedstrijden van de senioren ben je aanwezig om samen met vrijwilligers een fantastische avond/dag te organiseren. Binnen de mogelijkheden kunnen er zaken zeker georganiseerd worden en kan je je creativiteit inzetten. Het is een pré als je in het bezit van het diploma sociale hygiëne bent en anders ben je bereid die te halen (als vereniging kunnen we daar zeker iets in betekenen). Tevens volg je op één avond digitaal ‘Verantwoord alcohol schenken’.

Trots op onze vrijwilligers

Heb je interesse? Toch nog wat vragen? Je wilt eens kennismaken? Kan de functie ook nog anders ingekleed worden? Alles is voor ons bespreekbaar! We zijn trots op onze vrijwilligers en op gepaste momenten en wijze staan we daar ook zeker bij stil!!!  Bij interesse of vragen, kom eens langs in de kantine. Of stuur een mailtje naar Ronnie via kantine@svoostburg.nl voor een contactmoment. Indien nog verdere vragen stuur een mail naar algemeen@svoostburg.nl of spreek één van de bestuursleden aan.