Activiteitennieuws

Zondag 21 mei gezellige dag op ons sportpark het Velterspark

Zondag 21 mei is de laatste competitiewedstrijd van dit seizoen van Oostburg 1 tegen Groede 1. Het is een bijzondere dag, want het is de laatste thuiswedstrijd in de zondagcompetitie.

Deze dag begint al vroeg, want de wedstrijd Oostburg 3 – Groede/Schoondijke/Cadzand 3 start om 10.30 uur en Oostburg 2 trapt om 12.30 uur af tegen Clinge 2.

Op 21 mei is tevens onze jaarlijkse sponsordag en de sponsoren hebben daarvoor een uitnodiging ontvangen.*

Voor de wedstrijd van Oostburg 1 spelen om 13.30 uur de Oostburg/IJzendijke jo11 en Oostburg/IJzendijke jo12 een onderlinge wedstrijd. Na de wedstrijd treedt rond 16.30 uur Jacco Ricardo op. We kijken uit naar een gezellige dag en nodigen iedereen uit om hierbij aanwezig te zijn.

*Indien men niets heeft ontvangen, gelieve een mail te sturen naar sponsoring@svoostburg.nl