Activiteitennieuws

Wafelactie een succes

In de nacht van 1 maart op 2 maart werden er in totaal ca 3600 wafels gebakken door vrijwilligers. En de vrijdag vanaf  20.00 uur was men al bezig met de voorbereidingen! Rond 7.00 uur kwamen de laatste wafels uit de ijzers en de eerste zakken werden al om 8.00 uur verkocht. Er waren reserveringen en men kwam naar de kantine om de heerlijke wafels. Vrijwilligers stonden met een kraampje bij de Albert Heijn Oostburg (waarvoor vele dank) en ook dank aan de jeugdleden die langs deuren in Oostburg gingen. Top gedaan!

Rond 13.00 uur was alles uitverkocht en we hebben leuke berichten ontvangen dat ze smaakten. Nogmaals dank aan de vrijwilligers die dit mogelijk gemaakt hebben en de inkomsten zullen gebruikt worden voor de aanschaf van materialen. Ook vele dank aan de sponsoren voor hun bijdrage. Bedankt Coca Cola, restaurant Eigenwijs, Sligro Sluis, Lidl Oostburg, restaurant de Smickelaer, Brugse Zorg, Good & Tasty, Tok Tok de Dobbelaere, Elektro van Sorgen en Albert Heijn Oostburg.