Activiteitennieuws

Het jeugdtoernooi op het Velterspark was weer geslaagd.

Wat een fantastische dag was 11 juni ons Trendlook & Hair4you jeugdtoernooi. Het was prachtig weer en iedereen was blij weer een toernooi te kunnen organiseren en te spelen, na aantal jaren zonder vanwege Corona.

De teams van IJzendijke en Oostburg mochten stemmen voor nieuwe tenues, springkussens waren top en als afsluiting een heerlijke bbq als familiedag. 45 ploegen waren van de partij en het was genieten van de wedstrijden. Naast de wedstrijden was er een loterij, werden er hamburgers gebakken, de kantine vrijwilligers stonden klaar met koffie of iets anders lekkers, droomijsje stond er voor een heerlijk ijsje. Jumbo Ingels had appels en siroop gesponsord en mede door de andere sponsoren, hadden we mooie programmaboekjes, konden de teams in de ochtend een medaille ontvangen en alle teams een beker. Dank je wel Good and Tasty, Drewi, BenP, strandcamping Groede, Sportievo, slagerij Verduijn, de Kiosk en schildersbedrijf de Sutter.

Trots op alle scheidsrechters, ehbo, klusploeg, hamburgerbakkers, vrijwilligers bij de loterij, vrijwilligers achter de bar, speaker en de toernooicommissie. Dank aan spelers, trainers, ouders, supporters en een ieder die op het Velterspark aanwezig was. Nu nog even nagenieten en daarna uitkijken naar de volgende editie.

Namens de organisatie,
Ger