Activiteitennieuws

Aanmelden seniorenteams voor zaalvoetbal 7 januari

Meld je team aan voor zaalvoetbal in kerstvakantie op zaterdag 7 januari

Al jaren huren we op een zaterdag in de kerstvakantie sporthal De Eenhoorn en rolt de bal van 9 tot 22 uur. Van de jongste jeugd tot de senioren. Voor leden van SV Oostburg en vv IJzendijke. Deze kerstvakantie gaat het door op zaterdag 7 januari 2023. De jeugd heeft de zaal van 9.00 tot 18.45 uur. Jeugdleden hebben nadere informatie van hun trainers gekregen.

Van 19.00 tot 22.00 uur is de zaal voor “de grote mensen”. Dan spelen we een onderling toernooi waarvoor teams zich vooraf kunnen aanmelden. Spelers van de seniorenteams van Oostburg en IJzendijke mogen meedoen. En ook teams met ouders van jeugdleden zijn welkom. En vrijwilligers van beide verenigingen. Mannen en vrouwen.

We spelen in twee poules. Eentje voor prestatie en eentje voor de lol. Aanmelden kan tot uiterlijk donderdag 5 januari 23.59 uur bij Roland Bertens via whatsapp 06 – 5257 0808 en via mail roland.bertens@planet.nl. Geef je teamnaam door en of je prestatief of recreatief mee wil doen.

De prijsuitreiking is na afloop in de kantine van SV Oostburg. Dat het nog lang gezellig mag blijven.