Vanwege te weinig animo voor de BBQ van 13 juni, is besloten dat deze niet doorgaat.
Mensen die zich aangemeld hebben en/of betaald hebben, zal contact mee opgenomen worden en wordt het betaalde geld teruggestort.
Er zullen die dag wel hamburgers gebakken worden en de frituur in de kantine zal gewoon aanstaan.




