Oostburg/IJzendijke JO15-1 heeft weinig moeite met MZC Zierikzee; 8-0

Afgelopen Zaterdag 14 Oktober stond voor de Oostburg/Ijzendijke JO15-1 de wedstrijd tegen MZC Zierikzee op het programma. Hieronder een kort verslag:

In een bijzonder goede wedstrijd van de JO15-1 werd ook MZC aan de zegekar gebonden. Dit was misschien wel de beste wedstrijd sinds de samenwerking met IJzendijke. Misschien was de uitwedstrijd vorig seizoen op Arnemuiden nog wel beter omdat toen beide teams een prima wedstrijd speelden. MZC had jammer genoeg te weinig in te brengen om er een echte wedstrijd van te maken. Voor ons bleef de wedstrijd leuk en onderhoudend tot het einde toe. Wat opviel was het zeer verzorgde veldspel in alle linies. Elke keer opnieuw vanuit het centrum via de zijkanten proberen op te bouwen en dat lukte talloze keren prima.

Eindstand: 8-0 (3-0)

Doelpunten: Siebe 3, Julian 2,  Timo P 1,  Kevin 1, Jasper B 1.

Assists: Jasper B. 2, Julian 1, Siebe 1, Caz. Corner 1, Damian D. 1, Kevin H 1, plus onderschepte bal van Jeroen op het middenveld die hij zelf ook nog maar afronde.